Tuesday 13 December 2011

fight again \m/

Today aku gaduh dengan dia ,tak tau apa puncanya .
Let me story ,cenni . dia takda kradit so aku pun jalankan lah tanggungjawab aku sebagai gf  .
Aku pergi lah telefon dia sampai dua kali tapi dia tak answear . Takpelah , aku tak kisah pun , malu adalah .
Tiba tiba esoknya dia hantar txt cenni *good morning sayang* 
Aku tak reply ,tiba tiba dia hantar lagi . tapi apa dia kata secret ah . Dalam pukul satu cenntu dia call tapi aku off phone  
mungkin dia rasa aku marah dia kan ? padahal tak pun tau !
pukkul 3 something barru lah aku reply ,tapi dia tak reply balikkk :"(
Malam tu tau dia hantr txt *hye , boleh txt ?
Masa tu aku tngah makan ,after makan baru lah replyy .
Nak tahu tak kitaorang dah nak clash ! tapi nasib baik tak jadi xD

No comments:

Post a Comment