Tuesday 6 December 2011

031211 :(

Haha ,memang tak boleh lupa tarikh ni ,semua nya porak peranda !
Sedap sedap on9 tiba tiba ada budak kecik menyibuk ..erghh ,hot like this -----> -___-
Nak tahu tak , i hate this date ! you know why ? masa ni lah ,my laptop hancus like asdfghjkl !!
Tengah syok on9 , tiba tiba anak sedara datang bawak air dalam cawan , ingat kan dia nak bagi ita minum , rupa rupanya dia simbah dekat laptop ! jahat kan ? I KNOW THAT !!
Mula mula tak rosak ,sekalinya tiba tiba je teroff ! ohhhh shittoo !
TERPAKSA MENCARUT KALI YANG 12345678900
Dah la masa tu my brither baru balik dari kerja ,terus ita bagitahu dia 
#mat ,kamu tengok irfan buat apa ni *dia buat apa ?
#dia simbah air dekat laptop * yang kamu biarkan kenapa ?
Aku balik yang kena ! GILANYA !!
Sepatutnya irfan yang kena marah sekarang kan ,aku pulak yang kena balik .pffth !!
Nasib abang aku yang lagi satu belum balik ,kalau tak memang tak ahh ken .
Malam tu aku takut nak balik rumah sebab takut kena marah dengan abang aku lagi seorang ,sekalinya aku tidur lah dekat rumah kawan aku ..Huhhh ,selamat ahh sikit .
Then ,mak aku balik dari keje ,aku terus bagitahu dia . Nak tahu tak dia kata apa ?
Padan muka ,bukan nak jaga baik baik ..huh ,kena lagi .:'(
Btw ,aku puas hati gila sebab dapat belasah irfan hidup hidup !
Broadband first first tak roasak ,sekalinya aku hempuk pecah dua .
Tapi tak tahu la abang aku buat macam mana sampai dah okeyy balik :)))

No comments:

Post a Comment